Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
O obxectivo principal da materia é o de escribir textos xerais en inglés ben estruturados con parágrafos convincentes, para logo poder abordar textos académicos con máis solidez e fluidez.
O punto de partida é a necesidade de comprender o papel crucial que ten o contexto situacional e o lector no acto de escribir.
O curso terá un doble enfoque:
1. Terá en conta a escrita como proceso en curso, ó servicio dunha finalidade e consistente en varios pasos claramente diferenciados.
2. Tratará algúns dos aspectos básicos da escrita académica en inglés: unidade do parágrafo e coherencia, patróns de parágrafo, textura no discurso.
Mediante a evolución dunha redacción privada e subxectiva cara a unha máis obxectiva, o alumnado poderá desenvolver a súa capacidade para seleccionar diversos temas, para pensar con máis claridade e un meirande sentido crítico, para desenvover un sentido da audiencia e da finalidade na escrita e, en definitiva, para progresar nas súas voces de escritores en lingua inglesa.
A escritura como comunicación. A escritura académica inglesa. Tipos de texto académico. A escritura como proceso: xeración de ideas, esquemas e guións; borradores; revisión; edición e publicación. Parágrafos, “topic sentences”, conectores e puntuación. Estilo e rexistro.
Erros máis comúns. Problemas clásicos na gramática e no vocabulario.
Contidos específicos
1. Essays.
1.1. Discursive essays.
1.1.1. For and Against Essays.
1.1.2. Opinion Essays.
1.1.3. Essays suggesting Solutions to Problems.
2. Letters.
3. Reports.
4. Articles and Reviews.
Farase énfase especial nos parágrafos e nas denominadas “topic sentences”, ademais de insistir no uso correcto dos conectores e nos signos de puntuación.
Aviso: Esta proposta de programa preséntase como unha guía de carácter xeral, non pechado na súa estrutura, mais ben todo o contrario: está completamente aberto a suxestións e comentarios dos alumnos, o cal significa que terá que adaptarse necesariamente ó longo do ano atendendo ós intereses dos estudiantes, ás súas carencias e ás súas necesidades.
Libros de texto recomendados para o curso 2020-2021:
Evans, Virginia. Successful Writing. Proficiency. 2000. Express Publishing.
Mann, Malcolm & Steve Taylore-Knowles. 2014. Writing for Advanced. London: Macmillan.
Bibliografía adicional:
DICTIONARIES (Monolingual & Bilingual) and VOCABULARY
Cambridge Learner’s Dictionary. 2001. Cambridge UP.
Diccionario Cambridge Klett Compact. 2002. Cambridge UP.
Diccionario Oxford Study. 2000. Oxford UP.
García-Pelayo, R.. Larousse Gran Diccionario Español-Inglés, English-Spanish. 1991. Larousse.
Macmillan English Dictionary for Advanced Learners (with CD ROM and Workbook). 2002. Macmillan.
McArthur, T. Longman Lexicon. 1981. Longman.
McCarthy, M. (ed.). Cambridge Word Selector. 1995. Cambridge UP.
McCarthy, M. & F. O’Dell. English Vocabulary in Use (advanced). 2002. Cambridge UP.
Oxford Spanish-English, English-Spanish Dictionary. 1994. Oxford: O.UP.
Oxford Advanced Learner’s Dictionary (with CD ROM). 2000. Oxford: O.UP.
Procter, Paul (ed.). Cambridge International Dictionary of English. 1995. Cambridge UP.
Redman, S. & E. Shaw. English Vocabulary in Use (Advanced). 1999. Cambridge UP.
Sinclair, J. (ed.). Collins Cobuild English Dictionary. 1987. Collins.
Sinclair, J. (ed.). Collins Cobuild English Guides: Volumes 1 & 2. 1991. Collins.
Cambridge International Dictionary of Phrasal Verbs. 1997. Cambridge UP.
Collins Cobuild Dictionary of Phrasal Verbs. 1989. London & Glasgow: Collins.
Cowie, A.P. & R. Mackin. Oxford Dictionary of Phrasal Verbs. 1993. Oxford UP.
GRAMMARS & VOCABULARY
Hewings, M.. Advanced Grammar in Use. 1999. CambridgeUP.
Huddleston, R.. English Grammar. An Outline. 1988. CambridgeUP.
Murphy, Raymond. English Grammar in Use (with answers and CD-ROM). 3rd ed. 2004. Cambridge UP.
Sinclair, J. (ed.). Collins Cobuild English Grammar. 1990. Collins.
Sinclair, J. (ed.). Collins Cobuild Student’s Grammar. 1991. Collins.
Swan, Michael. Practical English Usage. 3rd ed. 2005. Oxford UP.
Swan, M. & C. Walter. 1997. How English Works. 1997. Oxford UP.
Yule, G. Oxford Practice Grammar Advanced. 2006. Oxford UP.
Eastwood, J. Oxford Practice Grammar Intermediate. 2006. Oxford UP.
BOOKS ON ACADEMIC WRITING
DiYanni, R. & Hoy II, Pat C. The Scribner Handbook for Writers. 4th ed. 2004. Allyn & Bacon.
DiYanni, Robert. Writing About the Humanities. 2nd ed. 2003. Prentice Hall.
Fowler, H. R. & Aaron, J. E. The Little, Brown Handbook. 10th ed. 2006. Longman.
Gibaldi, Joseph. MLA Handbook for Writers of Research Papers. 2003. MLA.
Hogue, A. & Oshima, A. First Steps in Academic Writing. 3rd ed. 2006. Longman.
Milam, Michael C. A Practical Handbook for Writing in the Humanities. 2002. Wadsworth.
Mulvaney, M.K. & Jolliffe, D.A. Academic Writing: Genres, Samples, and Resources. 2004. Longman.
Oshima, A. & Hogue, A. Writing Academic English. 3rd ed. 1998. Longman.
Publication Manual of the American Psychological Association. 5th ed. 2001. APA.
Swales, J.M. & Feak, C.B. Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills. A Course for Nonnative Speakers of English (English for Specific Purposes). 1998. U of Michigan P.
Truss, Lynne. Eats, Shoots, and Leaves: The Zero Tolerance Approach to Punctuation. 2003. Profile.
University of Chicago Press Editorial Staff. The Chicago Manual of Style. 15th ed. The U of Chicago P. 2003.
CG1, CG7, CG8, CG9, CE1 e CE5 da Memoria Verificada.
O alumnado deberá ter un nivel alto de inglés (C1 do Marco Europeo de Referencia para as Linguas) para poder aproveitar con éxito a materia. En concreto, debe amosar unha competencia razoable da gramática e do vocabulario adquirida anteriormente, xa que a asignatura está enfocada a mellorar as destrezas escritas do alumno, e non da lingua inglesa en sí. Non obstante, produciranse melloras e reforzaranse habilidades secundarias como é o coñecemento da gramática e o vocabulario do inglés, pilares básicos de calquera texto escrito.
A metodoloxía será unha mistura do enfoque da escrita como proceso e como produto. O enfoque procesual fomenta que o estudante desenvolva o seu pensamento sobre un tema. O enfoque produtivo, que toma a tarefa académica de redacción como modelo, axuda ao estudante a cumprir as expectativas dun lector nativo.
Utilizaranse actividades colaborativas no debate de lecturas e en actividades de pre-escritura, así como resumos e paráfrases. Usaranse textos de diverso tipo para provocar o debate. As tarefas iranse complicando gradualmente.
No Campus Virtual estarán dispoñibles diversos materiais adicionais para cada un dos temas do programa.
No caso de que se decrete algún dos escenarios de continxencia, aplicarase o indicado no apartado de observacións baixo o epígrafe ‘Plan de continxencia’.
O progreso dos/das alumnos/as nos diferentes aspectos do curso será avaliado de acordo a unha serie de tarefas, presentacións orais e actividades prácticas. Ésperase que os/as alumnos/as participen de xeito moi activo durante todo o curso.
Os/as alumnos/as terán que realizar unha proba final, que deberán superar se queren aprobar toda a materia.
Aqueles/as alumnos/as que non asistan ás clases e que non entreguen as tarefas correspondientes a cada unidade serán avaliados únicamente a través dun exame final teórico e práctico.
O traballo do alumno avaliarase de acordo ó seguinte:
- 10% de participación ACTIVA na clase +
- 20% de actividades e tarefas (carga no presencial) +
- 70 % do exame final.
O sistema de avaliación será o mesmo para a convocatoria do mes de xuño.
Os/as alumnos/as con dispensa oficial de asistencia a clases terán que facer, de xeito obrigatorio, o exame final da materia, que no seu caso suporá o 100% do resultado final.
ALUMNADO REPETIDOR
O alumnado repetidor terá o mesmo sistema de evaluación que o alumnado non repetidor que asiste regularmente a clase. No caso de que estes/as alumnos/as non asistan a clase, terán que facer o exame final (100% do resultado final da materia).
IMPORTANTE: A preparación dos traballos e das actividades de clase faranse mediante a leitura da bibliografía complementaria recomendada. Será posible facer búsquedas na internet, pero terán que ser controladas. O plaxio de materiais, tanto de traballos de anos anteriores coma de materiais baixados da rede, suporá un SUSPENSO en toda a materia. Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
No caso de que se decrete algún dos escenarios de continxencia, aplicarase o indicado no apartado de observacións baixo o epígrafe ‘Plan de continxencia’.
Tempo de estudos e de traballo persoal que debe dedicar un estudante para superala.
Suxerimos un mínimo dunha hora ao día de traballo individual na casa e recomendamos a práctica daqueles aspectos da gramática e o vocabulario que poidan presentarlle máis problemas ao alumnado.
Recomendacións para o estudo da materia.
Recoméndase a asistencia á clase, xa que as unidades posúen un carácter práctico. Aconséllase, ademais, aos/ás alumnos/as que se esforcen por compensar aqueles aspectos da gramática e o vocabulario que lles resulten máis complexos (mediante a bibliografía recomendada ou por outros medios).
Plan de continxencia
O sistema de avaliación e metodoloxía da ensinanza indicado anteriormente será de aplicación no “Escenario 1: Normalidade adaptada” de acordo co "Plan de continxencia para a organización da docencia no curso 2021-2022" (Consello de Goberno USC, 30 abril 2021).
Metodoloxía:
No caso de que as autoridades pertinentes decretaran os escenarios 2 (distanciamento) ou 3 (peche das instalacións), a metodoloxía adaptarase ás directrices establecidas pola USC e aos parámetros acordados polo centro, de xeito que as actividades docentes que non se poidan levar a cabo de presencialmente desenvolveranse de xeito virtual, recurrindo ás ferramentas institucionais postas a disposición pola USC, combinando tarefas de carácter síncrono (principalmente a través da plataforma TEAMS) e/ou asíncrono (principalmente a través de TEAMS ou Moodle) dependendo do tipo de actividade.
Avaliación:
Na modalidade de docencia semipresencial (escenario 2, distanciamento) manterase, sempre que sexa posible, o mesmo sistema de avaliación que no escenario 1. De no ser posible, e chegados ao escenario 3 (peche das instalacións), as probas presenciais sustituiranse por probas telemáticas (síncronas ou asíncronas, orais ou escritas) utilizando as ferramentas institucionais.
Maria Paloma Nuñez Pertejo
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811860
- Correo electrónico
- pnunez.pertejo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Vanesa Roldan Romero
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Daisy Teresa Waite
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Mércores | |||
---|---|---|---|
13:00-14:00 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | Inglés | C12 |
14:00-15:00 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | Inglés | C12 |
Xoves | |||
09:00-10:00 | Grupo /CLIL_01 (A-D) | Inglés | D11 |
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_04 (S-Z) | Inglés | D11 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_02 (E-L) | Inglés | D11 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_03 (M-R) | Inglés | D11 |
Venres | |||
09:00-10:00 | Grupo /CLE_01 (A-L) | Inglés | D11 |
10:00-11:00 | Grupo /CLE_01 (A-L) | Inglés | D11 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_03 (M-R) | C11 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_02 (E-L) | C11 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 (A-L) | C11 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | C11 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_04 (S-Z) | C11 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_01 (A-D) | C11 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 (A-L) | C12 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | C12 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_04 (S-Z) | C12 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_01 (A-D) | C12 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_03 (M-R) | C12 |
11.01.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_02 (E-L) | C12 |
06.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 (A-L) | C10 |
06.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLE_02 (M-Z) | C10 |
06.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_04 (S-Z) | C10 |
06.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_01 (A-D) | C10 |
06.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_03 (M-R) | C10 |
06.06.2022 09:30-13:30 | Grupo /CLIL_02 (E-L) | C10 |