Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 46 Horas de Titorías: 5 Clase Expositiva: 7 Clase Interactiva: 17 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá, Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
Áreas: Filoloxía Inglesa, Estomatoloxía
Centro Facultade de Medicina e Odontoloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable | 1ro curso (Si)
Recoñecer as diferentes categorías gramaticais. Extraer as ideas principais e as ideas secundarias do texto orixinal. Familiarizar o alumno con vocabulario específico relacionado coa súa profesión. Comprender textos orixinais Fomentar a lectura independente e a presentación oral de contido científico. Coñecer a estrutura científica dun artigo científico en inglés e coñecer o mecanismo de busca.
1.-Pronomes, substantivos, verbos, verbos irregulares, adxectivos, preposicións.
2.-Listar verbos irregulares
3.- Tempo pasado, futuro e condicional
4.- Facer frases
5.- Vocabulario e glosarios de especialidades odontológicas
6.-Nociones básicas de comunicación co paciente
7.-Rexistros médicos
8.-Artigos científicos en inglés
8.1 Partes dun artigo científico
8.2 Lingua empregada en artigos científicos
8.3 Lectura comprensiva de artigos científicos
8.4 Elaboración dun modelo de artigo científico
8.5 Busca bibliográfica en fontes de lingua inglesa
9.-Presentación oral dos contidos científicos
Dicionario Cambridge-Spanish / Spanish-English de Cambridge Pocket con CD-Rom. Elemental to intermedio. VV.AA. Cambridge University Press
Diccionario español Collins 8ª edición publicada en 2005 © William Collins Sons & Co Ltd 1971, 1988 © HarperCollins Publishers
Dicionario Cambridge Learner`s (Dicionario CD-Rom). Editorial Cambridge University Press Dicionario Cambridge de estudantes avanzados con CD-Rom 3ª edición: superior-intermedio a avanzado. VV.AA. Cambridge University Press
Dicionario médico JIM
Vocabulario inglés en uso. Avanzado con respostas e CD-Rom. McCarthy, Michael. Cambridge University Press
Paquete Pronunciación en inglés de uso. Avanzado - (Libro con CD-Rom e CD de audio). Hewings, Martin. Cambridge University Press
Real Listening & Speaking 3 con respostas e CD de audio. Craven, Miles. Cambridge University Press
Diferentes mundos. Paquete de libros + CD - Cambridge English Readers. Nivel 2 (A2). Johnson, Margaret.
Cambridge University Press
Gramática esencial para usar con respostas e CD-Rom. 3ª edición. Un libro de referencia e prácticas de auto-estudo. Murphy, Raymond. Cambridge University Press
Advanced Grammar in Use with Answers e CD-Rom 2ª edición. Hewings, Martin. Cambridge University Press
Primeiro certificado de Cambridge en inglés 2 libro de estudantes con respostas. Cambridge ESOL. Cambridge University Press
Cambridge Preparation for TOEFL Test book con CD-Rom - 7 probas prácticas en Cd-Rom. Engrenaxe, Jolene. Cambridge University Press
Artigos científicos en inglés
Dicionarios en liña gratuítos para formación remota
- https://dictionary.cambridge.org/es/dictionary/ingles-espanol/
- https://www.wordreference.com/
- https://www.linguee.com/
- https://dictionary.reverso.net/english-spanish/
Acceso a BUSC en liña: https://busconline.gal/
Unha vez superada a materia, o alumno poderá facer unha busca bibliográfica en inglés e comprender o artigo localizado.
- Teórico
- Práctica co traballo persoal dos estudantes e por grupos homoxéneos
- A información referida aos escenarios 2 e 3 aparece na sección "Observacións".
A avaliación realizarase en dúas partes ben diferenciadas. A parte xeral do idioma inglés impartida por profesores especialistas en inglés e a parte específica impartida polo coordinador da materia de grao dental.
En cada parte (xeral e específica), avaliarase segundo a seguinte media:
- Asistencia a clase 25%
- Participación activa e traballo individual / en grupo 25%
- Exame teórico final 50%
O exame da parte xeral corresponderá a aspectos lingüísticos propios. O exame da parte específica basearase nas preguntas derivadas da análise dun texto científico.
- A información referida aos escenarios 2 e 3 aparece na sección "Observacións".
O suficente para alcanzar os obxetivos plantexados
Asistencia ás clases. Participa na clase. Durante o período de formación a distancia, recoméndase consultar diariamente ao Equipo e ao Campus virtual para realizar as tarefas que os profesores consideren oportunas, o que tamén permitirá o seguimento da avaliación continua en función da participación activa.
Plan de continxencia
Escenario 2.
- No escenario 2 levaranse a cabo todas as actividades formativas previstas no escenario 1. A docencia expositiva terá lugar preferentemente de xeito presencial. As actividades en grupos que forman parte da avaliación continua realizaranse de xeito persoal pero con capacidades reducidas ao 70%, de xeito que os grupos participantes activos, os estudantes con problemas de conexión fano de xeito presencial e os alumnos participantes pasivos seguen a actividades telemáticas síncronas. En relación coa proba de avaliación final (50% do total), realizarase de xeito presencial nunha aula que asegure a distancia mínima de 1,5 metros entre os alumnos e seguindo as medidas de protección individual aprobadas nos protocolos correspondentes.
- A bibliografía física substituirase por dicionarios en liña gratuítos para adestramento remoto.
- https://dictionary.cambridge.org/es/dictionary/ingles-espanol/
- https://www.wordreference.com/
- https://www.linguee.com/
- https://dictionary.reverso.net/english-spanish/
- Acceso a BUSC en liña: https://busconline.gal/
Escenario 3. É un ensino non presencial en todos os sentidos.
- A docencia virtual realizarase a través das canles oficiais da USC e de todos os autorizados para cumprir coa LOPD: Equipos Microsoft ("Inglés técnico para Odontoloxía), Moodle e Skype.
- Durante a docencia non presencial, o traballo dedicado á exposición oral por grupos dun tema de contido dental, por medidas de confinamento, debe realizarse individualmente. Cada alumno realizará un vídeo no que presente o tema que elixiu e a presentación de power point / PDF / Prezi que usaron pode verse simultaneamente na pantalla. Segundo se indicou na sesión de presentación, a duración será de entre 6-8 minutos e deberá enviarse (só PDF) a través do campus virtual antes da data anteriormente indicada.
- Os equipos de Microsoft (inglés técnico para odontoloxía) e o campus virtual serán o medio oficial de comunicación, así como o correo electrónico do profesorado que está dispoñible para os estudantes no sitio web usc.
- Durante o período de formación a distancia, recoméndase consultar diariamente a Equipos e Campus Virtual para realizar as tarefas que os profesores da materia consideren adecuados, o que tamén permitirá o seguimento da avaliación continua en función da participación activa.
- A avaliación do curso académico como consecuencia da suspensión da docencia presencial seguirá o método de avaliación mixta ou combinada: asistencia (física ou telemática con rexistro de actividade en equipos), avaliación continua (actividades individuais ou en grupo) e proba final.
- A bibliografía física substituirase por dicionarios en liña gratuítos para adestramento remoto.
- https://dictionary.cambridge.org/es/dictionary/ingles-espanol/
- https://www.wordreference.com/
- https://www.linguee.com/
- https://dictionary.reverso.net/english-spanish/
- Acceso a BUSC en liña: https://busconline.gal/
- Avaliación continua de asistencia (ata o estado de alarma) e actividades programadas (exercicios no campus virtual da parte xeral e presentacións de power point con defensas na parte específica).
- Un exame final, realizado polos equipos de Microsoft, en tempo real (non é necesaria a cámara), cun texto científico sobre o que se farán preguntas. Dentro de 1 hora deberán enviar un documento PDF ao campus virtual ou ao correo electrónico coas respostas. En caso de malo ou falta de conexión por un dos alumnos, enviarase un texto alternativo con diferentes preguntas cando o problema se resolva nas mesmas condicións que o resto dos estudantes.
- A avaliación final será 25% presencial (física ou telemática), 25% avaliación continua e 50% exame.
Os escenarios 1 e 2 realizaranse, sempre que a USC forneza os medios físicos e tecnolóxicos adecuados para conseguilo.
Maria Belen Mendez Naya
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811902
- Correo electrónico
- belen.mendez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Mario Cal Varela
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811858
- Correo electrónico
- mario.cal [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Mario Pérez-Sayáns García
Coordinador/a- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Correo electrónico
- mario.perez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Vanesa Roldan Romero
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Mércores | |||
---|---|---|---|
11:30-12:30 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Odontoloxía-Salón de Actos |
12:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | Odontoloxía-Salón de Actos |
02.06.2021 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-Aula 3 |
02.06.2021 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-A. Suárez Nuñez |
14.07.2021 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-Aula 3 |
14.07.2021 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-A. Suárez Nuñez |