Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 74.25 Horas de Titorías: 2.25 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 18 Total: 112.5
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Fisioloxía
Áreas: Fisioloxía
Centro Facultade de Óptica e Optometría
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
As probas complementarias poden en algun dos casos servir de apoio para chegar a establecer ou confirmar un diagnóstico. Non son probas esenciais e a súa indicación depende da patoloxía do paciente.
Polo tanto, os obxetivos oriéntanse a coñecer as indicacións e procedementos de realización e interpretación deste tipo de probas nunha consulta de visión.
Estas probas requiren de equipos especiais manexados por persoal entrenado.
Electroencéfalografía ( EEG)
Electrooculograma ( EOG)
Potenciais evocados visuais ( PEV)
Electromiografía ( EMG),
Angiografía, Ecografía,
Ecografía Doppler,
Tomografía Axial Computerizada ( TAC),
Resonancia Magnética Nuclear ( RMN),
RMN funcional,
Tomografía por Emisión de Positrones ( PET),
Magnetoestimulación, e outras).
Bases de funcionamento dos equipos utilizados para realizar probas complementarias na exploración do sistema visual.
Procesamento e presentación da información rexistrada por estes equipos.
Interpretación dos resultados obtidos nas probas complementarias. Utilidade prática
Básica
Principles and Practice of Clinical Electrophysioly of vision John R Heckenlively and Geoffrey B Arden Mosby 1991
Complementaria
Adler Fisiología del ojo Paul L Kaufman y Albert Alm Mosby 2004
CE4 - Que o alumno sexa capaz de reflexionar críticamente sobre cuestións clínicas, científicas, éticas e sociais implicadas no exercicio profesional da Optometría, comprendendo os fundamentos científicos da Óptica- Optometría e aprendendo a valorar de forma crítica a terminoloxía, ensaios clínicos e metodoloxía da investigación relacionada coa Óptica- Optometría.
CE5 - Que o alumno sexa capaz de emitir opinións, informes e peritaxes cando sexa necesario.
CE6 - Que o estudante poida valorar e incorporar os avances tecnolóxicos necesarios para o correcto desenvolvemento da súa actividade profesional.
CE9 - Que o estudante poida ampliar e actualizar as súas capacidades para o exercicio profesional mediante a formación continuada.
Escenario 1.
Clases maxistrais, nas que o/a docente explicará os conceptos propios da materia con apoio de medios audiovisuais e informáticos; pode ter formatos diferentes (teoría, problemas e/ou exemplos xerais, directrices xerais da materia), promovendo a participación do alumnado.
Titorías telemáticas (individuais ou en grupo) a pedimento do estudante para aclarar dúbidas, fornecer información ou orientar ao alumnado
Adaptacións aos escenarios 2 e 3.
A impartición das clases maxistrais será de maneira síncrona presencial e telemática (con quendas) no escenario 2 de ser posible, ou exclusivamente síncrona telemática no escenario 3.
Escenario 1:normalidade adaptada
O alumnado poderá escoller entre dúas opcións de avaliación:
Opción A: 50% da nota en base a contribucións ao glosario en liña /resolución de problemas e/ou cuestionarios asíncronos na aula virtual do curso e 50% da nota en base ao exame final.
Opción B: 100% da nota en base ao exame final.
Adaptacións ao escenario 2 (distanciamento) De non poderse realizar de maneira presencial na aula, o exame final consistirá nunha proba telemática (videoconferencia), cunha estrutura análoga ao exame final descrito no escenario 1.
Adaptacións ao escenario 3 (peche de instalacións) O exame final consistirá nunha proba telemática (videoconferencia), cunha estrutura análoga ao exame final descrito no escenario 1.
O plaxio e o uso indebido da tecnoloxías na realización de cuestionarios, tarefas e/ou exames, terá como consecuencia unha avaliación de suspenso da materia e a consignación dunha nota de 0,0 na acta.
Clases expositivas 25 h
Tutorias individuais e en grupo 8 h
Exames, cuestionarios e revisión 5 h
Total presencial 38 h
TRABALLO PERSOAL
Estudo autónomo individual 50 h
Asistencia e participación activa nas clases.
Estudo e revisión periódica da materia impartida, utilizando material bibliográfico para comprender e profundar na información obtida en clase.
Aclaración cos profesores de posibles dúbidas.
Plan de Continxencia
Metodoloxía de ensino
Adaptacións aos escenarios 2 e 3.
A impartición das clases maxistrais será de maneira síncrona presencial e telemática (con quendas) no escenario 2 de ser posible, ou exclusivamente síncrona telemática no escenario 3.
Sistema de avaliación
Adaptacións ao escenario 2 (distanciamento) De non poderse realizar de maneira presencial na aula, o exame final consistirá nunha proba otelemática (videoconferencia), cunha estrutura análoga ao exame final descrito no escenario 1.
Adaptacións ao escenario 3 (peche de instalacións) O exame final consistirá nunha proba telemática (videoconferencia), cunha estrutura análoga ao exame final descrito no escenario 1.
No plaxio e no uso fraudulento da tecnoloxías na realización de cuestionarios, tarefas e/ou exames, será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión das cualificaciones
Francisco Javier Martin Cora
Coordinador/a- Departamento
- Fisioloxía
- Área
- Fisioloxía
- Teléfono
- 881812295
- Correo electrónico
- franciscoj.martin.cora [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Violeta Heras Dominguez
- Departamento
- Fisioloxía
- Área
- Fisioloxía
- Categoría
- Investigador/a: Programa Juan de la Cierva
Martes | |||
---|---|---|---|
19:00-20:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 3 |
Xoves | |||
19:00-20:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 3 |
19.05.2021 10:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 3 |
19.05.2021 10:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 6 |
01.07.2021 10:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 3 |