Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Ciencias da Comunicación
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
O estudo da lingua inglesa e os seus estándares, ortografía, léxico e fraseoloxía específica, con especial énfase no seu uso na produción xornalística e audiovisual tanto
na súa forma falada como escrita, tanto na súa terminoloxía para a expresión das ideas e contidos, como para o estudo da lingua nas prácticas, contextos e técnicas
xornalísticas e do audiovisual.
- Consolidar e actualizar o coñecemento da lingua estranxeira a través do estudo da gramática, a adquisición de vocabulario, e a práctica das catro destrezas.
- Aumentar o vocabulario propio da especialidade por medio de estratexias académicas, con vistas a alcanzar un bo nivel de competencia comunicativa.
- Familiarizarse cas nocións e ferramentas relacionadas co campo da Comunicación.
-Reforzar a lectura crítica.
-Gramática (os tempos verbais, a voz pasiva, preposicións, substantivos contables e non contables, verbos modais, estilo indirecto, verbos compostos).
-Expresión escrita (habilidades xerais con énfase na forma e no estilo, e tamén a puntuación, particularmente nos diversos medios escritos e na publicidade. Os alumnos aprenderán habilidades para poder comunicarse efectivamente en inglés).
-Lectura (os alumnos lerán artigos e textos a miúdo e aprenderán como analizalos e resumilos eficazmente).
-Comprensión oral (para desenrolar as habilidades de oído e comprensión, utilizando
a radio, podcasts, a televisión, etc.).
-Expresión oral (os alumnos participarán con frecuencia en discusións e debates na clase. Falaráse só inglés, para que os alumnos poidan familiarizarse ca lingua e sentirse cómodos falando inglés durante un tempo prolongado).
-Análise dos diversos medios de comunicación: os alumnos familiarizaránse co novo vocabulario para describir e comentar xornais (tanto os de gran tamaño como os de
tabloide), revistas, radio, televisión, cine, novas e temas de actualidade, etc. por medio da expresión oral así como por medio da escrita.
Tarefas e traballos
-Lectura e discusión dos textos (individualmente e tamén en grupos).
-Lectura de artigos en diferentes medios escritos, por exemplo en xornais (The Sun, The Daily Mirror, The Daily Telegraph ou The Guardian) ou en sitios web para ilustrar
de que xeito distintos xornais abordan o mesmo tema.
-Exercicios de gramática
-Tarefas escritas e de audición (producir resumos, escribir artigos, deseñar publicidade ou anuncios, escribir unha reseña crítica dunha película).
As unidades a través das cales se traballarán as habilidades mencionadas son:
1. Xornais.
- Xornalismo dixital.
- A función das redes sociais (tales como Twitter) no xornalismo dixital.
- A sátira política.
2. Radio.
- Podcasts (ver unidade 6 do libro de texto).
3. Revistas.
- Formatos dixitais.
-Fotografía.
4. Televisión.
-Anuncios de televisón.
- Xéneros televisivos.
-(Live) Streaming, programas á carta.
5. Cinema.
- Películas documentais.
- Efectos de son.
6. Novos medios.
- Blogs (ver unidade 6 do libro de texto).
- Redes sociais.
- Video blogs (vlogs).
- Páxinas de contido xenerado polos usuarios (como Wikipedia).
- Videoxogos.
- Cultura do remix.
7. Publicidade
- Propaganda política (por exemplo, da II Guerra Mundial).
- Formas de publicidade online.
8. Marketing
- Nota: algúns temas serán transversais, tales como os roles de xénero na publicidade, a influencia dos medios masivos sobre a imaxe do corpo, etc. Algúns dos sub-apartados arriba indicados aparecerán en máis dunha unidade, por exemplo, a fotografía trataráse na unidade sobre os xornais así como na das revistas, na da publicidade, etc.
Bibliografía básica e
BÁSICA
complementaria
CERAMELLA, N. and LEE, E. (2008) Cambridge English for the Media. Cambridge.
MURPHY, R. (2012) English Grammar in Use. Cambridge.
DICIONARIOS ON-LINE:
Merriam Webster, dicionario monolingüe: http://www.m-w.com/dictionary
Dicionario multilingüe e tradutor: http://dictionary.reference.com/
http://www.wordreference.com
http://www.onelook.com
RECURSOS ON-LINE (MEDIOS):
The New York Times www.nytimes.com
The Times www.timesonline.co.uk
Time magazine www.time.com
The Guardian www.guardian.co.uk
The Sunday Times www.sunday-times.co.uk
The BBC www.bbc.co.uk
Media UK www.mediauk.com
Film English www.film-english.com
RECURSOS ON-LINE (LINGUA INGLESA)
www.teachingenglish.org.uk
www.esl.about.com
www.better-english.com
www.nonstopenglish.com
www.speakspeak.com
www.eslgo.com
http://www.esl-lab.com (exercicios de comprensión oral)
http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/grammar/pron/
Competencias
- Capacidade para amosar a adquisición de coñecementos, en particular os referidos ao
campo da Comunicación.
- Capacidade para desenrolar unha aprendizaxe autónoma.
- Capacidade para aprender dos propios erros.
- Capacidade para desenrolar actitudes de colaboración e respecto.
- Capacidade para enfrontarse a situacións multiculturais considerando os principios
de igualdade e respecto pola diversidade.
5.5.1.5 COMPETENCIAS
5.5.1.5.1. BÁSICAS E XERAIS
CB2 – Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun modo profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por
medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3 – Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha
reflexión sobre os temas relevantes de índole social, científica ou ética.
CB4 – Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
CB5 - Que os estudantes desenrolen as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grado de autonomía.
CG1 - Competencia contextual básica de orde transdisciplinar.
CG2 - Competencia contextual para situar a comuniación audiovisual na sociedade da información.
CG3 - Competencia para exercer a profesión con ética profesional e compromiso cívico.
5.5.1.5.2 TRANSVERSAIS
CT01 - Capacidade de organización e planificación.
CT02 - Capacidade de xestión da información.
CT03 - Traballo en equipo.
CT04 - Aprendizaxe autónoma.
CT05 - Creatividade.
CT06 - Iniciativa e espírito emprendedor.
CT07 - Coñecementos básicos da profesión.
5.5.1.5.3 ESPECÍFICAS
CE16 - Correcto uso da lingua inglesa nos contextos da comunicación audiovisual.
As clases combinarán unha presentación teórica cunha análise práctica dos textos.
No caso de que se decrete algún dos escenarios de continxencia aplicaráse o indicado no apartado de Observacións baixo oepígrafe 'Plan de Continxencia'.
A avaliación será continua e global tomando en consideración os obxectivos didácticos
e os criterios de avaliación seguintes:
- Tareas regulares a realizar na clase para entregar: 30%
- Exame final: 70% da nota final
O sistema de avaliación será o mesmo na primeira e segunda oportunidade, e para os alumnos repetidores.
Os estudiantes con dispensa oficial serán avaliados exclusivamente cun exame final escrito (100%)
IMPORTANTE
-A lingua vehicular será o inglés. O uso correcto da lingua inglesa será tido en conta na avaliación.
-As condutas académicas inadecuadas (plaxio, copia non exames, etc.) serán penalizadas. Nótese o seguinte con respecto ó plaxio: no caso de realización
fraudulenta de exercucios ou probas, será de aplicación o recollido no art.16 da Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de
revisión de cualificacións”:
“A realización fraudulenta dalgún exercicio ou proba exixida na avaliación dunha materia implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con
independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor. Considerarse fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e das fontes”.
No caso de que se decrete algún dos escenarios de continxencia aplicaráse o indicado no apartado de Observacións baixo oepígrafe 'Plan de Continxencia'.
Clases teóricas.......... 24
Seminarios…........………24
Titorías ………….........…...3
Traballo persoal ........99 (dependendo do nivel do alumno)
Total horas estudio ..150
Asistencia regular e participación na clase (tanto nas expositivas como nos seminarios).
PLAN DE CONTINXENCIA: a aplicar no caso de que as autoridades pertinentes
decretaran os escenarios 2 ou 3.
(1) Metodoloxía:
A metodoloxía adaptarase ás directrices establecidas pola USC e aos parámetros acordados pola centro, de xeito que as actividades de ensino que non se poden realizar de xeito persoal se realizarán practicamente empregando as ferramentas institucionais postas a disposición da USC, combinando actividades de carácter sincrónico
(principalmente a través da plataforma TEAMS) e / ou asíncrono (principalmente a través de EQUIPOS ou Moodle) dependendo do tipo de actividade.
(2) Avaliación:
Na modalidade de ensino semipresencial, sempre que sexa posible, o o mesmo sistema de avaliación que no escenario 1. Se isto non é posible, ou se
No escenario 3, as probas presenciais substituiranse por probas telemáticas (sincrónicas ou asíncrono, oral ou escrito) empregando ferramentas institucionais.
Eithne Mary Keane
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Vanesa Roldan Romero
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Scott Hawkley Raines
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Luns | |||
---|---|---|---|
09:00-10:00 | Expositivo 1 | Inglés | Aula 8 |
10:00-11:00 | Expositivo 1 | Inglés | Aula 8 |
Xoves | |||
09:00-10:00 | Seminario 1 | Inglés | Aula 8 |
10:00-11:00 | Seminario 1 | Inglés | Aula 8 |
18.01.2022 16:00-20:00 | Expositivo 1 | Aula 5 |
18.01.2022 16:00-20:00 | Expositivo 1 | Aula 6 |
22.06.2022 16:00-20:00 | Expositivo 1 | Aula 7 |