Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 1 Clase Expositiva: 25 Clase Interactiva: 25 Total: 51
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Ciencias
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
- Conocimiento y aplicación práctica de la normativa aplicable a los animales de experimentación
- Conocimiento básico de la etología, bienestar y cuidados de roedores y lagomorfos.
- Conocimiento de los métodos de eutanasia y procedimientos mínimamente invasivos en roedores y lagomorfos
- Conocimiento de los riesgos físicos, químicos y biológicos y aplicación de medidas preventivas en la experimentación con animales
- Manejo adecuado de roedores y lagomorfos
- Realización de la necropsia y toma de muestras adecuada en roedores y lagomorfos.
CEOP11: Conocimiento básico y aplicación práctica de la normativa aplicable a los animales de experimentación, y del manejo y procedimientos mínimamente invasivos en roedores y lagomorfos, incluyendo los riesgos físicos, químicos y biológicos inherentes a la experimentación con animales y la aplicación de medidas preventivas para su prevención
TEÓRICOS:
Lexislación aplicable á experimentación animal en Europa, España e Galicia. Ética e benestar dos animais de experimentación. Roedores e Lagomorfos: bioloxía e fisioloxía básicas, coidados, saúde e manexo, recoñecemento da dor, sufrimento e angustia, métodos incruentos de sacrificio, procedementos minimamente invasivos sen anestesia, necropsia e toma de mostras. Riscos físicos, químicos e biolóxicos na experimentación con animais.
PRÁCTICOS:
Suposto práctico de aplicación da lexislación. Manexo e suxeición de roedores e lagomorfos. Necropsia e toma de mostras en roedores e lagomorfos.
BÁSICAS E XENERAIS
CG5 - Capacidade para aplicar protocolos experimentais de laboratorio incluíndo a preparación de reactivos de maneira exacta e reproducible.
CG6 - Capacidade para traballar de forma adecuada nun laboratorio aplicando as normas de seguridade e as normativas específicas de manipulación de material biolóxico e/o químico.
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
TRANSVERSAIS
CT4 - Demostrar compromiso ético.
CT8 - Capacidade para tomar decisións.
CT14 - Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica.
Para a correcta adquisición das competencias adoptouse para as materias básicas, obrigatorias e optativas (exc. Práct. Ext. e TFG), o seguinte conxunto xeneral de metodoloxías: 1ª) Docencia expositiva. 2ª) Docencia interactiva: prácticas (en laborat. e/o en aula de informática), resolución de problemas e/o casos prácticos, visitas a empresas e instalacións, seminarios, titorías en grupos reducidos, Campus Virtual. 3ª) Realización de traballos: Traballos individuais ou en grupo (sen ou con exposición). 4ª) Titorías individuais. Observacións: dado que a partir desta Memoria e da normativa xeral da USC xa se establecen, para cada materia e cando corresponda, a distribución das horas presenciais de docencia expositiva, prácticas, seminarios e titorías en grupo, así como as titorías individuais, o profesor responsable da docencia de cada materia establecerá e fará constar no seu guía docente que outras metodoloxías empregará de entre as anteriormente citadas.
SISTEMA DE AVALIACIÓN ....................................... PONDERACIÓN MÍNIMA .....................PONDERACIÓN MÁXIMA
Exames e/o probas, parciais ou finais ....................................50.0............................................. 70.0
Aproveitamento das prácticas
(traballo do alumno, memoria/informe, cuestionario)................20.0 .............................................40.0
Participación nas actividades de aula .......................................5.0 .............................................15.0
ACTIVIDADE FORMATIVA ............................... HORAS.................................... PRESENCIALIDAD
Docencia expositiva .........................................100 ...............................................25
Prácticas (docencia interactiva en
laboratorio/aula de informática) ..........................30............................................... 50
Seminarios (inclúe traballos) ..............................17 ................................................60
Titorías en grupos reducidos ................................3 ................................................33.3
Sistema de avaliación da adquisición das competencias:
Para a correcta adquisición das competencias por parte do estudante adoptouse para o título o seguinte conxunto xeneral de avaliación, común para todas as materias, nas que se incluirán un ou varios dos aspectos seguintes (indícanse as ponderacións mínima e máxima):
1º) Exames e/o probas, parciais ou finais: entre 0 e 75 % da cualificación final
2º) Aproveitamento das prácticas: entre 0 e 75 % da cualificación final
3º) Realización e/o exposición de traballos: entre 0 e 75 % da cualificación final (No caso do TFG será o 100%)
4º) Participación nas actividades de aula: entre 0 e 25 % da cualificación final
O docente responsable da materia establecerá e fará constar no seu guía docente cales dos cinco criterios xerais empregará para realizar a avaliación dos estudantes, indicando o peso concreto de cada un deles @teniendo en cuenta a natureza da materia, as súas competencias, e as metodoloxías docentes e actividades formativas empregadas.