Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Física Aplicada
Áreas: Óptica
Centro Facultade de Física
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Na materia Deseño e Instrumentación Óptica o alumno adquirirá os coñecementos necesarios no ámbito do deseño optimizado de compoñentes ópticos así como no do deseño de instrumentos ópticos que lle permitan desenvolverse no deseño de novas técnicas ópticas de formación de imaxe, detección ou medida de propiedades ópticas.
Entre os obxectivos específicos destacar que o alumno:
- Adquirirá os coñecementos básicos necesarios para o deseño de compoñentes ópticos.
- Adquirirá os principios básicos do deseño de instrumentos ópticos avanzados.
- Aprenderá a simular a resposta dos sistemas ópticos formadores de imaxen
Neste apartado non se prevén modificacións en relación cos posibles cambios no escenario docente debido á evolución do Covid-19
Teoría de aberracions: Aberracions de onda, aberracions de raio. Compensación de aberracions
Deseño de compoñentes ópticos: Composición de múltiples superficies. Funcións de Mérito. Optimización
Instrumentación avanzada: Tomografía de coherencia óptica. Microscopía confocal. Pinzas ópticas.
Simulación de imaxes xeradas por sistemas ópticos.
Neste apartado non se prevén modificacións en relación cos posibles cambios no escenario docente debido á evolución do Covid-19
Introduction to Aberrations in Optical Imaging Systems, J. Sasian. Cambridge, 2012
Lens Design Fundamentals, R.Kingslake, R. Johnson , SPIE Press, 1978
An Introduction to Biomedical Optics, R. Splinter, A. Hooper, Taylor and Francis, 2007
Nesta materia o alumno adquirirá e practicará unha serie de competencias básicas, desexables en calquera titulación básica, e competencias específicas no ámbito do siseño óptico e a instrumentación.
Competencias básicas e xerales
Obter capacidade de analise e sintesis.
Adquirir a capacidade de escribir textos, artigos ou informes científicos segundo os estándares de publicación.
Familiarizarse coas diferentes modalidades utilizadas para a difusión dos resultados e a difusión do coñecemento en reunións científicas.
Aplicar coñecementos para resolver problemas complexos.
Posuír e comprender coñecementos que proporcionan unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
Que os estudantes apliquen os coñecementos adquiridos e a súa capacidade para resolver problemas en contornas novas ou descoñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
Que os estudantes sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de formular xuízos a partir de información que, estando incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns finais que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
Que os estudantes teñan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan seguir estudando dun xeito que sexa autodirigido ou autónomo.
Competencias transversais:
Capacidade para interpretar textos, documentación, informes e artigos académicos en inglés, linguaxe científica por excelencia.
Desenvolver a capacidade de tomar decisións responsables en situacións complexas e / ou responsables.
Competencias específicas:
Coñecer os fundamentos do deseño óptico.
Coñecer os principios de funcionamento de instrumentos ópticos clásicos e avanzados
Adquirir la capacidad de realizar trabajos de investigación en equipo.
A materia desenvolverase en horario de clase maxistral, empregando todos os medios audiovisuais dispoñibles e que fagan a materia agradable e formativa para o estudante. Entregaráselle ao alumno todo o material básico necesario para o estudo da materia. O alumno disporá do horario de titoría correspondente
No caso de que non poidan asistir ás clases os profesores ou os estudantes, a comunicación realizarase por vía telemática.
A asistencia é obrigatoria no 100% das actividades presenciais do curso e aportará o 60% da nota. O 40% restante conseguirase expoñendo ou preparando obras e / ou resolvendo problemas.
Non obstante, de acordo coa normativa vixente, todos os estudantes terán o dereito de facer un exame final.
A presentación de traballos, problemas e incluso o exame final realizarase de forma telemátiva no caso de que a situación do Covid 19 non permita a asistencia
Estudo autónomo ou grupo autónomo 10 h
Preparación de traballos, exposicións orais, problemas ou similares 5 h
Estudo total e traballo persoal do alumno 15 h
Repasar a fondo os coñecementos de óptica geometrica.
Repasar a Optica Fisica
PLAN DE CONTINGENCIA no caso dun posible cambio de escenario
1) Obxectivos: sen cambios
2) Contido: sen cambios
3) Material bibliográfico: sen cambios
4) Competencias: sen cambios
5) Metodoloxía:
Escenario 2
Parte da docencia terá lugar telematicamente
Se a limitación de capacidade ditada polas autoridades sanitarias non permite que todos os estudantes asistan a clases presenciais s, estas serán transmitidas a través da plataforma teams ou zoom
En todo caso, favorecerase que as probas de avaliación sexan presenciais
As titorías poden ser presenciais ou en liña, precisarán cita
Escenario 3
A docencia será telemática e as clases terán lugar durante a hora oficial das clases. É posible que, por razóns de adaptación, algunhas das clases se realicen noutros momentos, o cal será comunicado aos estudantes con antelación.
A titoría en liña requirirá cita
6) Sistema de avaliación:
Escenario 2
Escenario 3
As probas de avaliación (presentación de traballos e / ou probas finais) serán telemáticas.
A asistencia ao laboratorio substituirase por material didáctico
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”.
Artigo 16. Realización fraudulenta de exercicios ou probas.
A realización fraudulenta dalgún exercicio ou proba esixida na avaliación dunha materia implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor. Considerarse fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e das fontes.
Eva Maria Acosta Plaza
Coordinador/a- Departamento
- Física Aplicada
- Área
- Óptica
- Teléfono
- 881813511
- Correo electrónico
- eva.acosta [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Luns | |||
---|---|---|---|
17:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 5 |
Martes | |||
17:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 5 |
Mércores | |||
17:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 5 |
Xoves | |||
17:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 5 |
Venres | |||
17:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 5 |
23.05.2022 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 5 |
04.07.2022 12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 7 |