Créditos ECTS Créditos ECTS: 18
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 445 Horas de Titorías: 3.5 Clase Interactiva: 1.5 Total: 450
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Prácticas Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Enxeñaría Química
Áreas: Enxeñaría Química
Centro Facultade de Ciencias
Convocatoria: Prácticas en Empresas de Grao e Máster
Docencia: Sen docencia (Extinguida)
Matrícula: Non matriculable
O obxectivo das Prácticas externas é completar a formación académica do estudante mediante a interrelación co mundo laboral e empresarial, mellorando así a formación científica e técnica adquirida nas materias obrigatorias e optativas do grao, así como as competencias transversais e as habilidades persoais. do estudante.
Trátase, polo tanto, de incorporar os coñecementos e habilidades adquiridas no Máster, coñecementos prácticos en empresas do sector.
As prácticas tuteladas desenvólvense en empresas e institucións do sector agroalimentario e / ou empresas e institucións relacionadas co procesado de alimentos. O estudante realizará prácticas nunha entidade / empresa coa que a USC estableceu previamente un acordo de colaboración, de acordo co disposto no Regulamento de prácticas académicas externas da USC.
As actividades desenvolvidas polo estudante na empresa estarán adecuadamente coordinadas e deberán realizarse en calquera das áreas relacionadas co procesado de alimentos:
As prácticas a realizar polos estudantes en empresas e institucións pódense levar a cabo, entre outras, nas seguintes liñas:
• Control de calidade e seguridade alimentaria
• Procesos e equipamentos para a elaboración de alimentos
• Enxeñaría en procesamento de alimentos
• Aspectos enerxéticos na transformación de alimentos
• Investigación e desenvolvemento
• Rastrexabilidade dos alimentos
• Novas tecnoloxías de procesamento de alimentos
• Economía das empresas alimentarias (Produción e Comercialización)
• Análise de alimentos
• Empaquetado e etiquetaxe
En xeral, utilizaranse como bibliografía fontes bibliográficas nacionais e internacionais pertencentes ao campo de traballo a desenvolver. Tamén se utilizarán as bases de datos correspondentes.
Básicas e Xerais:
CB6, CB7, CB8, CB9, CB10.
CG1, CG2, CG3, CG4, CG5, CG6, CG7, CG8, CG9
A descrición detallada destes códigos está dispoñible na memoria do título:
https://www.usc.es/export9/sites/webinstitucional/gl/centros/ciencias/d…
Transversais:
CT1 - Capacidade de análise e síntese.
CT2 - Capacidade para organizar e planificar.
CT3 - Capacidade para traballar en equipo.
CT4 - Demostrar compromiso ético.
CT5 - Capacidade para usar as tecnoloxías da información e as comunicacións.
CT6 - Capacidade para buscar, analizar e xestionar información de varias fontes.
CT7 - Capacidade para resolver problemas.
CT8 - Capacidade para tomar decisións.
CT9 - Capacidade para transmitir coñecemento.
CT10 - Capacidade de razoamento e argumentación crítica e capacidade de autocrítica.
CT11 - Capacidade para a aprendizaxe autónoma.
CT12 - Capacidade para usar información nunha lingua estranxeira.
CT13 - Demostrar iniciativa e espírito emprendedor.
CT14 - Capacidade para aplicar os coñecementos á práctica.
Específicas:
CE7 - Capacidade para aplicar as habilidades adquiridas nos temas do título en entidades e empresas, en calquera das áreas relacionadas co procesado de alimentos
Prácticas
Practicar recordos
Titoría individual
En prácticas en empresas, baixo a supervisión do titor externo, o alumno deberá desenvolver o proxecto de formación establecido no acordo de prácticas. As funcións, dereitos e deberes dos estudantes e titores están incluídas no Regulamento de prácticas académicas externas da USC: http://hdl.handle.net/10347/13514.
Plan de continxencia para actividades de ensino a distancia baseado nos diferentes escenarios de saúde resultantes da evolución da pandemia COVID-19:
A duración e as datas das prácticas en empresa poderán verse alteradas polas incidencias producidas pola pandemia COVID-19. Nestes casos, a Comisión Académica do Máster arbitrará as solucións oportunas de acordo coas instrucións emitidas polo equipo directivo da universidade, e sempre tendo en conta as recomendacións e / ou instrucións emitidas polas autoridades sanitarias competentes.
Para a realización de titorías personalizadas e atención ao estudante, así como para manter unha comunicación directa entre o estudante, o titor da empresa e o titor da universidade, o contacto realizarase por medios electrónicos cando sexa necesario (MS Teams ou similares).
A avaliación das habilidades adquiridas durante a realización das prácticas externas realizarase de acordo co disposto na normativa xeral para prácticas externas da Universidade de Santiago de Compostela e a normativa específica da Facultade de Ciencias:
http://www.usc.es/gl/centros/ciencias/MINSTA-Practicas-Externas.html.
O 75% da nota será asignada polo titor externo en función da puntuación dos elementos que figuran no correspondente anexo. O 25% restante da nota será asignado polo titor académico logo de avaliar a memoria final presentada polo alumno e en función dos ítems que figuran no anexo correspondente.
Plan de continxencia para actividades de ensino a distancia baseado nos diferentes escenarios de saúde resultantes da evolución da pandemia COVID-19:
O sistema de avaliación será exactamente o mesmo independentemente do tipo de ensino empregado (presencial ou virtual, nos escenarios 1 a 3), coa única diferenza de que as actividades de avaliación se realizarán, segundo o establecido polas autoridades competentes, ou de xeito presencial. na aula ou a distancia usando os medios telemáticos dispoñibles na USC, preferiblemente o Campus Virtual e a plataforma MS Teams.
En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, aplicarase o disposto no “Regulamento para avaliar o rendemento académico dos estudantes e revisar as cualificacións”.
A actividade formativa comprende 18 créditos ECTS, distribuídos do seguinte xeito segundo o plan de estudo actual:
Prácticas: 360 horas presenciais (14,4 créditos ECTS).
Titoría individual: 15 horas presenciais e 15 horas de traballo dos estudantes (1,2 créditos ECTS).
Memoria de prácticas externas: 60 horas de traballo dos estudantes (2,4 créditos ECTS).
Total: 375 horas presenciais e 75 horas de traballo dos estudantes (18 créditos ECTS).
El idioma de impartición será el correspondiente de entre las lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma.
PLAN DE CONTINGENCIA COVID-19
METODOLOGÍA
La duración y fechas de las prácticas en empresa se podrán ver alteradas por las incidencias producidas por la pandemia COVID-19. En estos casos la Comisión Académica del Máster arbitrará las soluciones apropiadas de acuerdo con las instrucciones que en su caso dicte el equipo de dirección de la universidad, y siempre teniendo en cuenta las recomendaciones y/o instrucciones dictadas por las autoridades sanitarias competentes.
Para la realización de tutorías personalizadas y atención al alumno, así como para mantener una comunicación directa tanto entre estudiante, tutor de empresa y tutor universitario, el contacto se realizará a través del medios electrónicos cuando sea preciso (Ms. Teams o semejante).
SISTEMA DE EVALUACIÓN
Plan de contingencia para actividades docentes en remoto en función de los diferentes escenarios sanitarios fruto de la evolución de la pandemia COVID-19:
El sistema de evaluación será exactamente el mismo independientemente de la modalidad de docencia empleada (presencial o virtual, en los escenarios 1 al 3), con la única diferencia de que las actividades de evaluación se realizarán, según establezcan las autoridades competentes, o bien presencialmente en el aula o bien en remoto mediante los medios telemáticos disponibles en la USC, preferiblemente Campus Virtual y plataforma MS Teams.
Para los casos de realización fraudulenta de ejercicios o pruebas será de aplicación lo establecido en la “Normativa de evaluación del rendimiento académico de los estudiantes y de revisión de las calificaciones”.
A lingua de ensino será a que corresponda ás linguas oficiais da Comunidade Autónoma.
PLAN DE CONTINGENCIA COVID-19
METODOLOXÍA
A duración e as datas das prácticas en empresa poderán verse alteradas polas incidencias producidas pola pandemia COVID-19. Nestes casos, a Comisión Académica do Máster arbitrará as solucións oportunas de acordo coas instrucións emitidas polo equipo directivo da universidade, e sempre tendo en conta as recomendacións e / ou instrucións emitidas polas autoridades sanitarias competentes.
Para a realización de titorías personalizadas e atención ao estudante, así como para manter unha comunicación directa entre o estudante, o titor da empresa e o titor da universidade, o contacto realizarase por medios electrónicos cando sexa necesario (equipos da Sra ou similares).
SISTEMA DE AVALIACIÓN
Plan de continxencia para actividades de ensino a distancia baseado nos diferentes escenarios de saúde resultantes da evolución da pandemia COVID-19:
O sistema de avaliación será exactamente o mesmo independentemente do tipo de ensino empregado (presencial ou virtual, nos escenarios 1 a 3), coa única diferenza de que as actividades de avaliación se realizarán, segundo o establecido polas autoridades competentes, ou de xeito presencial. na aula ou a distancia usando os medios telemáticos dispoñibles na USC, preferiblemente o Campus Virtual e a plataforma MS Teams.
En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, aplicarase o disposto no “Regulamento para avaliar o rendemento académico dos estudantes e revisar as cualificacións”.
Eugenio Fernandez Carrasco
- Departamento
- Enxeñaría Química
- Área
- Enxeñaría Química
- Correo electrónico
- eugenio.fernandez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade