- Código
- MP0143-FA0165
- Tipo
- Curso de Formación Específica - MICROCREDENCIAL
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 2.5
- Curso
- 2022-2023
- Prezo
- 250,00€
- Centro
- Facultade de Administración e Dirección de Empresas
- Dirección
-
Maria Luisa Del Rio Araujo
Jose Ramon Porto Pedrido - Contacto
marta.fernandez.formoso [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Departamento de Organización de Empresas
MARTA FERNANDEZ FORMOSO
marta.fernandez.formoso [at] usc.es
Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Datas
Duración: 20/01/2023 - 02/02/2023
Preinscrición: 21/09/2022 - 16/12/2022
Matrícula: 05/01/2023 - 12/01/2023
Número alumnos/as mínimo: 2
Número alumnos/as máximo: 5
Seguro obrigatorio:
17,50€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Este curso forma parte de:
Código | Nome do curso |
---|---|
MP0143 | Máster Propio en Márketing Dixital e Xestión Comercial |
Requisitos de acceso
Dispor de coñecementos básicos en márketing dixital, en especial, de WordPress e analítica web.
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
1. Curriculum vitae. 2. Coñecementos básicos en márketing dixital, en especial, de WordPress e analítica web.
Obxectivos
O curso permitirá ao alumnado:- Entender os conceptos básicos do SEO
- Coñecer como funcionan os buscadores: robots, algoritmos, tendencias.
- Desenvolver unha estratexia SEO basada en identificar os aspectos claves dun sitio web, internos e externos, para mellorar o seu posicionamento: estrutura, estándares e accesibilidade, rendemento web (WPO), contidos e optimización de palabras claves; estratexia e link building - link baiting.
- Identificar as técnicas que nos poden penalizar (Black Hat SEO)
- Coñecer as ferramentas para medir, analizar e mellorar a nosa estratexia SEO
O obxectivo deste curso é que o alumnado, partindo de cero, aprenda a desenvolver unha estratexia SEO (Search Engine Optimization) para posicionar o contido dunha web da man de grandes profesionais do sector.
Competencias
Todas as sesións lectivas incluirán discusión e análise de casos reais e exercicios prácticos.Avaliación
- Asistencia a clase (mínimo dun 90%). Se o alumnado asiste a menos do 90% das horas de docencia non poderá obter o diploma.
- Será necesaria a superación das probas puntuables desenvolvidas durante o curso. Se non se superan, o estudante non poderá obter o diploma.
Metodoloxía
A docencia será semipresencial baseada en casos prácticos.
Mércores, xoves e venres de 16:00h a 21:00h
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Optimización de Motores de Busca (SEO). Parte 1. | 2.0 |
2 | Optimización de Motores de Busca (SEO). Parte 2. | 0.5 |