Ir o contido principal

Grao en Intelixencia Artificial

  • Nova oferta
Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Enxeñaría e Arquitectura
Ámbito de coñecemento
Ingeniería informática y de sistemas.
Centro(s)
Escola Técnica Superior de Enxeñaría
Rúa Lope Gómez de Marzoa, s/n, 15782
Santiago de Compostela
etse.secredireccion [at] usc.gal
Campus
Santiago de Compostela
Grao Intelixencia Artificial

O título de Graduado/a en Intelixencia Artificial proporciona a formación ampla, profunda e multidisciplinar que precisan os e as profesionais deste ámbito e que resulta imprescindible para construír con éxito os servizos e aplicacións intelixentes que están a ter un impacto tan importante nas nosas vidas a todos os niveis.

Duración: 4 anos académicos
Código RUCT: 2504532
Número prazas: 50

Decano/a ou director/a do centro:
JULIA GONZALEZ ALVAREZ
julia.gonzalez [at] usc.es

Coordinador-a do título:
Alberto Jose Bugarin Diz
alberto.bugarin.diz [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Nivel MECES: 2

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela Universidade da Coruña Universidade de Vigo

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 27/07/2022 (DOG do 10/08/2022)

Data de publicación no BOE:
BOE do 26/04/2023

Data da última acreditación:
27/06/2022

Trátase dunha titulación interuniversitaria de catro cursos (240 ECTS), coordinada pola USC, na que as materias dos dous primeiros cursos son comúns ás tres universidades. En terceiro e cuarto, na USC desenvolvemos a orientación en Tecnoloxías Intelixentes. 

A orientación en TECNOLOXÍAS INTELIXENTES é multidisciplinar, e integra elementos propios de:

-   tecnoloxías da información de vangarda: Internet das cousas, a computación de altas prestacións ou a computación na nube, ...

-   modelos da intelixencia artificial

-   modelos naturais de intelixencia e de comportamento (en particular os humanos) procedentes da neurociencia, a psicoloxía ou a lóxica.

O impacto da IA está a ser tan grande, que non hai ningún ámbito social nin económico que lle sexa alleo, polo que na formación dunha graduada ou graduado en IA debe ter unha boa base xurídica, ética e socioeconómica. Finalmente, moitas das oportunidades e modelos de negocio baseados na IA están por desenvolverse, polo que é moi importante que os futuros especialistas en IA teñan tamén unha formación orientada ao emprendemento. Por que non crear a túa propia empresa? Nós axudarémosche a facelo se esa é a túa ambición.

A orientación en TECNOLOXÍAS INTELIXENTES inclúe o módulo profesional, cunha duración dun cuadrimestre completo, no que ides realizar proxectos integradores de varias disciplinas, resolver retos propostos por entidades e empresas externas, desenvolver habilidades de comunicación e interpersoais, definir proxectos de emprendemento e tamén dobrar a duración das prácticas profesionais externas en empresas obrigatorias.

 

 

Álxebra

  • G4121101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Cálculo e análise numérica

  • G4121102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Matemática discreta

  • G4121103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Programación I

  • G4121104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Introdución aos computadores

  • G4121105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Estatística

  • G4121106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Programación II

  • G4121107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Adquisición e procesamento de sinal

  • G4121108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Lóxica

  • G4121109
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Xestión de organizacións

  • G4121110
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Optimización matemática

  • G4121221
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Algoritmos

  • G4121222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Enxeñaría de software

  • G4121223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Bases de datos

  • G4121224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Redes

  • G4121225
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Computación concorrente, paralela e distribuída

  • G4121226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Automatas e linguaxes formais

  • G4121227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Fundamentos de aprendizaxe automática

  • G4121228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Algoritmos básicos da intelixencia artificial

  • G4121229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Representación do coñecemento e razoamento

  • G4121230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía cognitiva

  • G4121341
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Neurofisioloxía

  • G4121342
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Neurociencia cognitiva e afectiva

  • G4121343
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Metaheurísticas

  • G4121344
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Razoamento con incertidume

  • G4121345
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Enxeñaría de datos a grande escala

  • G4121346
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Técnicas de procesamento masivo de datos

  • G4121347
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Plataformas de internet das cousas

  • G4121348
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe automática supervisada

  • G4121349
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe automática non supervisada

  • G4121350
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Redes neuronais e aprendizaxe profunda

  • G4121351
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Proxecto integrador de IA I

  • G4121352
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Traballo fin de grao

  • G4121421
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 12 créditos

Dimensión xurídica da IA

  • G4121441
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Aspectos tecnocientíficos da IA

  • G4121442
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Aprendizaxe por reforzo

  • G4121443
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Visión por computador

  • G4121444
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Tecnoloxías da linguaxe

  • G4121445
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Proxecto integrador de IA II

  • G4121446
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Avaliación de proxectos empresariais

  • G4121447
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Prácticas externas I

  • G4121448
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Prácticas externas II

  • G4121449
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 6 créditos

Algoritmos verdes para intelixencia artificial

  • G4121450
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Computación afectiva

  • G4121451
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Computación de altas prestacións para IA

  • G4121452
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Intelixencia artificial en saúde

  • G4121453
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Minería de procesos

  • G4121454
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Visión por computador II

  • G4121455
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Web semántica e grafos de coñecemento

  • G4121456
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Introdución ao machine learning cuántico e á optimización cuántica

  • G4121457
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Algoritmos verdes para intelixencia artificial

  • G4121450
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Computación afectiva

  • G4121451
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Computación de altas prestacións para IA

  • G4121452
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Intelixencia artificial en saúde

  • G4121453
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Minería de procesos

  • G4121454
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Visión por computador II

  • G4121455
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Web semántica e grafos de coñecemento

  • G4121456
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Introdución ao machine learning cuántico e á optimización cuántica

  • G4121457
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

O título estrutúrase de forma que os contidos dos dous primeiros cursos son comúns ás tres universidades e nos dous últimos cursos cada universidade desenvolve un itinerario propio que inclúe unha serie de optativas vinculadas:

Itinerario USC: Tecnoloxías Intelixentes

Este itinerario confórmase con 120 créditos diferenciados en 3º e 4º curso, dos cales 114 créditos son optativos vinculados ao itinerario (OPV) e o alumnado terá que cursar 6 créditos optativos (OP) adicionais para os que poderá optar por ampliar as prácticas externas ou elixir a optatividade aberta

Itinerario UDC: Sociedade e Empresa Intelixentes

Neste itinerario o alumnado deberá cursar 120 créditos repartidos entre 3º e 4º curso, a razón de 106,5 créditos optativos vinculados ao propio itinerario (OPV) e 13,5 créditos optativos (OP). No cuarto curso do itinerario ofértanse dúas modalidades: un módulo transversal de formación académica e un módulo transversal de formación dual. A formación dual contempla a adquisición dunha serie de competencias através da formación directa en empresas, en coordinación coa universidade e cun seguimento personalizado por parte de dous titores: o académico e o empresarial. O alumnado matriculado en formación dual cursará 48 de 60 créditos ECTS na empresa, incluíndo todos os créditos optativos nunha materia de Prácticas Externas II. O alumnado matriculado en formación académica terá que elixir 3 materias optativas entre unha oferta de 9 materias.

Itinerario UVIGO: Sistemas de Información Intelixentes

Este itinerario confórmase con 120 créditos diferenciados en 3º e 4º curso, dos cales 108 créditos son optativos vinculados ao itinerario (OPV) e o alumnado terá que elixir 12 créditos optativos (OP) (2 materias) de entre unha oferta anual de 4 materias.

1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos.
Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.

Ademais da xornada de acollida e presentación, ofrécese unha atención continuada en cada centro. As direccións ou decanatos dos centros e os seus servizos administrativos están accesíbeis a cotío para calquera consulta de ámbito académico que afecte os seus estudos. Os/as coordinadores/as dos títulos son o enlace natural co alumnado para apoio e orientación relacionada cos estudos de grao ou máster. Cada centro dispón de pantallas informativas onde se distribúe información de interese (anuncios, bolsas, emprego, xornadas, conferencias, etc.). Outros medios de información son os taboleiros, onde se publican horarios de clases, exames e outros anuncios (normativas, programas de mobilidade, prácticas en empresa, etc.).

A páxina web de cada centro mantense permanentemente actualizada como referencia básica de información, na cal se poden consultar horarios de actividades académicas, calendarios de avaliación, programas de materias, horas de titoría do profesorado, actividades extraordinarias, normativa, etc. Tamén dentro do campus virtual de cada universidade se habilitan aulas virtuais específicas para coordinación dos títulos, e que son un punto de encontro entre profesorado e alumnado.

Por outro lado, a USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos dos últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.

Información programa alumnos titores:

Programa alumnos titores

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Os xerais para as titulacións de grao.

Non se contemplan condicións nin probas de acceso especiais

A ETSE conta con espazos de docencia no Campus Vida da USC, no propio edificio da ETSE, no Monte da Condesa e no Aulario de IA, ubicado no Edificio Emprendia. A docencia expositiva e interactiva do GrIA impártese na súa totalidade neste último Edificio, ubicado na zona da Cidade da Saúde, moi próximo ao edificio principal da ETSE. O modelo de docencia interactiva realízase en espazos versátiles nos que o estudantado traballa co seu propio equipo portátil. Adicionalmente, a ETSE dispón doutros servizos como a Biblioteca, o Salón de Actos e aulas e zonas de traballo de acceso libre tanto para traballo autónomo individual como en grupo.

O Grao en Intelixencia Artificial (GrIA) fai fronte ao reto de formar profesionais con capacidades, coñecementos e habilidades que lles permitan crear novas aplicacións ou servizos intelixentes ou achegar innovacións valiosas co uso adecuado, profesional e responsábel da intelixencia artificial.

- Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo

- Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo

- Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética

- Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado

- Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía

- Capacidade para concibir, redactar, organizar, planificar, e desenvolver modelos, aplicacións e servizos no ámbito da intelixencia artificial, identificando obxectivos, prioridades, prazos recursos e riscos, e controlando os procesos estabelecidos.
- Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, autonomía e creatividade.
- Capacidade para deseñar e crear modelos e solucións de calidade baseadas en Intelixencia Artificial que sexan eficientes, robustas, transparentes e responsables
- Capacidade para seleccionar e xustificar os métodos e técnicas adecuadas para resolver un problema concreto, ou para desenvolver e propoñer novos métodos baseados en intelixencia artificial.
- Capacidade para concibir novos sistemas computacionales e/ou evaluar o rendemento de sistemas existentes, que integren modelos e técnicas de intelixencia artificial.

- Capacidade para utilizar os conceptos e métodos matemáticos que poidan formularse na modelización e resolución de problemas de intelixencia artificial.
- Capacidade para utilizar os conceptos e métodos da probabilidade, a estatística e a optimización, para modelizar e resolver problemas de intelixencia artificial.
- Capacidade para resolver problemas de intelixencia artificial que precisen algoritmos, desde o seu deseño e implementación até a súa avaliación.
- Coñecer e aplicar ao ámbito da intelixencia artificial as metodoloxías da enxeñaría de software e do deseño centrado no usuario.
- Capacidade para comprender e dominar os conceptos básicos de lóxica, gramáticas e linguaxes formais para analizar e mellorar as solucións baseadas na intelixencia artificial.
- Coñecer a estrutura, organización, funcionamento e interconexión dos sistemas informáticos (computador, sistemas operativos e redes de computadores).
- Comprender e aplicar os principios e técnicas básicas da programación paralela e distribuída para o desenvolvemento e execución eficiente das técnicas de intelixencia artificial.
- Capacidade para realizar a análise, deseño, implementación de aplicacións que requiran traballar con grandes volumes de datos, aplicando arquitecturas hardware/software adecuadas.
- Capacidade para realizar o despregue na nube de aplicacións de intelixencia artificial que se executen de forma eficiente cuns recursos computacionais definidos.
- Comprender as necesidades de captura, almacenamento e procesamento de datos no contexto do Internet das Cousas, entendendo a heteroxeneidade dos datos e as especiais características deste tipo de contornos.
- Coñecer as principais plataformas e arquitecturas software para a adquisición, almacenamento e procesamento de datos no contexto do Internet das Cousas.
- Coñecer e aplicar as características, funcionalidades e estrutura dos sistemas de bases de datos e as bases de datos distribuídas, que permitan o seu uso adecuado e a implementación sobre eles de solucións de intelixencia artificial que poidan incluír grandes volumes de datos.
- Capacidade para definir e interpretar os fundamentos das organizacións, os aspectos básicos da súa organización e xestión, o proceso de innovación e a súa xestión, as súas distintas áreas funcionais e o seu contorno socioeconómico.
- Entender os novos modelos de negocio e innovación no marco das empresas baseadas na intelixencia artificial e das súas tecnoloxías.
- Capacidade para deseñar e crear modelos de valoración económico-financeira de proxectos empregando ferramentas informáticas apropiadas.
- Capacidade para adaptar e aplicar no ámbito profesional un conxunto significativo das competencias adquiridas neste título de grao.
- Coñecer os fundamentos dos algoritmos da intelixencia artificial e a optimización, entender a súa complexidade computacional e saber aplicalos á resolución de problemas.
- Coñecer os aspectos fundamentais dos algoritmos metaheurísticos e bioinspirados para a resolución de problemas, ter capacidade para aplicalos e para deseñar novos modelos.
- Coñecer as técnicas de modelización e representación do coñecemento e a súa relación cos paradigmas de razoamento, deseñando solucións baseadas no razoamento lóxico que teñan en conta a eficiencia e nas necesidades dos problemas.
- Capacidade para deseñar sistemas baseados no coñecemento e nas estratexias de representación e razoamento aplicadas a diferentes dominios e problemas, descubrindo os problemas básicos que xorden na súa construción.
- Coñecer as tecnoloxías semánticas para o almacenamento e acceso de grafos de coñecemento e o seu uso na resolución dos problemas.
- Coñecer os fundamentos das técnicas de razoamento aproximado e de toma de decisións, en ambientes de incerteza, seleccionando a máis adecuada para a resolución dos problemas.
- Concibir, deseñar, desenvolver e presentar solucións a problemas de certa complexidade baseadas na intelixencia artificial, afrontando e resolvendo de xeito adecuado as dificultades que puidesen xurdir durante o seu desenvolvemento.
- Coñecer e saber aplicar e explicar correctamente as técnicas de validación das solucións da intelixencia artificial.
- Desenvolvemento das capacidades adecuadas para realizar un exercicio orixinal, presentalo e defendelo ante un tribunal universitario, consistente nun proxecto no ámbito das tecnoloxías de intelixencia artificial no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nas ensinanzas.

- Capacidade para comunicar e transmitir os seus coñecementos, habilidades e destrezas.
- Capacidade de traballo en equipo, en contornos interdisciplinares e gestionando conflitos.
- Capacidade para crear novos modelos e solucións de forma autónoma e creativa, adaptándose a novas situacións. Iniciativa e espírito emprendedor.
- Capacidade para introducir a perspectiva de xénero nos modelos, técnicas e solucións baseadas en intelixencia artificial.
- Capacidade para desenvolver modelos, técnicas e solucións baseadas en intelixencia artificial que resulten éticas, non discriminatorias e confiábeis.
- Capacidade para integrar aspectos xurídicos, sociais, ambientais e económicos inherentes á intelixencia artificial, analizando os seus impactos, e comprometéndose coa procura de solucións compatíbeis cun desenvolvemento sustentábel.

Mobilidade

A movilidad de estudantes realízase a partir do segundo ano de estudos da titulación, en períodos cuadrimestrais ou anuais. A selección de candidatos lévase a cabo, para cada convocatoria ou programa, segundo a normativa de cada universidade. Na USC, está composta pola persoa do equipo directivo responsábel de programas de intercambio, o/a responsábel da UAGCD e as persoas que actúan como coordinadores/as académicos/as, de acordo con criterios de puntuación, previamente estabelecidos, que teñen en conta o expediente académico, unha memoria e, de ser o caso, as competencias en idiomas que esixe a universidade de destino.

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Prácticas

O Plan de Estudos do Grao en Intelixencia Artificial inclúe o recoñecemento de 6 créditos obrigatorios por realización de prácticas externas, que suporán un total de 150h de traballo presencial na organización que oferta as prácticas.

A ETSE conta con experiencia de organización e xestión directa destas prácticas, coordinadas a través das respectivas Comisións de Título. O programa de prácticas externas ten un/a coordinador/a para cada título que é responsábel de dinamizar a oferta, supervisar a selección e garantir o seu correcto funcionamento. Os/as coordinadores/as son asistidos/as por un equipo de titores/as que actúan como interlocutores máis directos coas entidades externas e axudan aos/as estudantes no que é necesario durante a realización das prácticas.

Para a realización das prácticas, o/a estudante deberá ter un/a titor/a externo/a en a empresa e un/a titor/a académico/a responsábel de fixar, en coordinación co/a titor/a externo/a, o programa de prácticas de cada estudante en función das características do traballo a desenvolver, realizar o seguimiento e orientación do/a estudante durante a realización das prácticas e a avaliación do/a estudante, en función da memoria de prácticas que este debe entregar e do informe emitido polo/a titor/a externo/a.

O itinerario da USC tamén contempla unha materia de prácticas externas de 6 ECTS que o alumno poderá elixir en concepto de créditos optativos libres da titulación.

O obxectivo do Traballo de Fin de Grao será a realización por parte do alumnado dun traballo orixinal onde se poida verificar a adquisición das destrezas e competencias descritas con anterioridade nos obxectivos xerais do título de Grao, xunto a destrezas específicas de orientación académica, investigadora ou profesional.

En función da tipoloxía do traballo, as actividades a desenvolver poderán consistir na realización dunha serie de etapas, entre as que se inclúen: estudo bibliográfico, definición de obxectivos, planificación, análises de alternativas científico- tecnolóxicas, deseño e implementación de solucións, validación e probas, documentación, comunicación de resultados.

Profesorado
Leovigildo Alonso Tarrio
Raul Alvite Pazo
Victor Manuel Brea Sanchez
Alberto Jose Bugarin Diz
Diego Cabello Ferrer
Mariña Canabal Juanatey
Maria Purificacion Cariñena Amigo
Maria Jose Carreira Nouche
Alejandro Catala Bolos
David Chaves Fraga
Daniel Cores Costa
Raquel Dosil Lago
Manuel Febrero Bande
Mª Loreto Fernandez Fernandez
José Luis Ferrín González
Julian Carlos Flores Gonzalez
Pedro Gamallo Fernandez
Pablo García Fernández
Maria Jose Ginzo Villamayor
Alvaro Goldar Dieste
Angel Manuel Gonzalez Rueda
Alejandro Gracia Di Rienzo
Ana Jeremías López
Manuel Lama Penin
Javier Lopez Fandiño
David Mera Perez
David Mosquera Lois
Manuel Felipe Mucientes Molina
Maria Pilar Paez Guillan
Martin Pereira Fariña
Pablo Quesada Barriuso
Manuel Rieiro Garcia
Jose Ramon Rios Viqueira
Oscar Rivero Salgado
Alejandro Saavedra Nieves
Jorge Alberto Suarez Garea
María Jesús Taboada Iglesias
Leoncio Touceda Taboada
Jose Varela Pet
Rafael Vazquez Hernandez
Laura Vicente Garcia
Juan Carlos Vidal Aguiar

Indicador

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

50,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

54,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

54,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

54,0

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

11,8682

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

Adecuación á demanda

IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas

Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

72,0

IN12
Taxa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

108,0

Indicador

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

Indicador

2022-2023

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,72

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

26,8

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

53,6

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

86,32

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,04

Satisfacción

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,86

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,1481

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

41,8182

Indicador

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

83,33

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

62,5

Os contidos desta páxina actualizáronse o 10.12.2024.